Hahahah

Azra! Hon hmm..inga ord för denna hääärliga varelse undra hur  skol dagarna hade vart utan henne! you make my day! hahaha

Louise har haft en nära döden upplevelse! and guess what that is
hon gick under en tunnel när ett tåg samtidigt rullar övanför! dvs att tåg stationen ligger ju precis ovanför!

Winta! hon har suttit och grååtit heela kvällen för att hennes dator har krashat! och det betyder då att alla hennes bilder och musik. A.k.A liv har försvunnit! hmm i pitty the FOOL

Tora! har nu insett att hon inte kan lita på hennes instinkt när det gäller det motsatta könet för det slutar ändå med en massa ehem...konstiga överaskningar!

Betty! har gått och slarvat bort sitt tågkort för 3000 kr..Poouuff borta! Hahaha

Jag! aadu...tyvär så orkar ja inte dra den listan för den är extreeemt lååång!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Det var på tiden med en uppdatering ;P! Händelserik vecka ha ha ha! När kommer du till stan babe? = )

2007-09-25 @ 09:29:23
URL: http://michaelahaglund.blogg.se
Postat av: Betty

OHOOOOOOO... vare det bästa du kunde säga om miiig.. att jag tappat bort mitt kort.. haha 3066 faktiskt.. haha till och med kuriren var mer exakta än du hahahah tönt!

2007-09-25 @ 22:59:51
URL: http://www.bettyliciouz.blogg.se
Postat av: Betty

OHOOOOOOO... vare det bästa du kunde säga om miiig.. att jag tappat bort mitt kort.. haha 3066 faktiskt.. haha till och med kuriren var mer exakta än du hahahah tönt!

2007-09-25 @ 23:00:04
URL: http://www.bettyliciouz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0