Lugna puuckar!

i onsdags så var det dags att ta tag i mitt kära projket arbete!
bestämde träff med kära teqla&Zara, egentligen så skulle det komma yttrilagre tre filurer, men dom kunde ej! fy fy!
Vi satt och fika, o bestämde hur vi ska gå till väga med dansuppvisningen som är dock på G, lite strul med vart vi ska dansa o så, but i pray to god att det löser sig snart!



Torsdag- Härjade på stan med Betty, Pernilla och Azra.
och slutade med vad??? tror inte det är såå svåårt och gissa ack nej!
men kan väl avslöja ändå!
joo svaret är ju självklart Macdonalds , senare kommer en filur med namnet Stephanie och påstår att jag liknar Rihanna (låt mej garva) och betty är beyonce och att stephanie är shakira, haha lugna puckar nu asså!
, borde skära ner på det goda lite nu va!


fredag!- idag hade jag samhälls prov, om ideoligier&partier, gick ganska bra tyckte dock jag och fia!
stack sedan ner på stan och åt med fia sööta, och sedan vidare hem till pojken hennes Elie, där jag och Elie hacka lite på fia, men det visar ju bara hur mkt vi älskar henne!
Stack sedan ner till stan och mötte upp betty! nu kan ja ba säga att ja inte behöver tala om vad vi hade för oss, för det borde man väl veta vid det här laget!
efter en härlig drottning paj o burgare hit och dit vandra vi vidare till betty place, där vi satt på golvet och garva åt hennes garderob, tro mej när jag säger detta hon har i princip allt i sin garderob! thats one thing tthats fo' sure!





Imorn ere estockhoolomo som gäller! Ush fy ne..har inte lust nu asså!=( hahahaha..LUGNA PUCKAR!

Kommentarer
Postat av: Betty

ASSÅ FEEEEEEEEEETT GRÄSLIGA BILDER HAHA du tar dem fulaste på mig haha.. men jag bjuder på d för den här gången hahaah faggot

2007-09-28 @ 21:38:49
URL: http://www.bettyliciouz.blogg.se
Postat av: Fia

Hany är gay men en bra än! ;o <3

2007-09-29 @ 19:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0