AMAZING EVNING!

Haha, vart ska man börja vart ska man sluta!?! Hmm
Well well, dagen idag började med att ja dårå vaknade & med att en förbannad katt va utanför mitt fönster och morra! sounds weird i know but anyways...
Sedan så bestämde ja att ne nu tycker jag att det är dags för Betty att traska in till storstaden Flen!
Efter en bra stund så knackar hon på dörren min, in till mitt rum vi drar & snackar en massa snick snack om hur en viss HAN är så FREINDLY av sig! GAAAH!
Sedan traska vi ut och köper en massa nyttigt, du vet godis n' chips yuuumi =P, Sen drar vi vidare till Winta flinta.
Som vanligt traska vi in till henne, vidare till rummet sträckte ut våra kroppar på hennes säng godi n' chips överallt an' we started to talk.... allt ifrån Good ol' Mr G som då gjorde att vi garva sönder oss  till SEX som gjorde så att jag dunkade mitt huvud i väggen  ....Ohh weee!
Handbojor kom upp i samtalet, and how we would like to use them=)
Well i have som crazy ideas fo' my boy HAHAH
Efter ett tag med some crazy questions coming up..
så traskade vi ut för Betty lilla skulle hem med sitt tåg..
And som vanligt så hade vi kul på den lilla biten ner till station...

Please, låt mitt rövhål fucking vara ifred, låt mig bajsa i fred, I'm a woman and I got my needs... I EAT A LOT FFS!
A lá citat Betty


                                                                                                     
image77
image79
image80


Dagens låt
Angie Stone- I wish i didnt miss you





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0