It's Some pretty damn Beautiful shit!

Vad skulle jag göra utan en sån fin vän!
Jag har en fin vän som jag vet kommer vara där genom vårt&torrt
Som jag vet att jag kommer tillbringa många många år tillsammans, och dom åren kommer då vara fyllda utav skratt&nöje
Låter inte det ljuvligt!

Jennifer Denis Ljungberger!
Vad skulle jag göra utan en sån underbar vän!



image75


3 år nu som vi har känt varandra och det känns som en evighet!
Tack för allt du har gjort!
Alla fina råd du har gett!
En äkta vän som dej ska man ta vara på, och det är just det jag har tänkt att göra!
att ta vara på dej!
=)
Vi har många år , månader, veckor,dagar som vi kommer att spendera ihop!
Och det ser jag så hemskt mycket fram emot!
Kussen min är lyckligt lottad för att ha en underbar fruntimmer som dej hahaha!
Guuud så häärligt;)
image74

Du&Jag ,jeffson
Två hääärliga korvar




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0