What A Day!

Lördag!
Hmm!
Whats up with the stalkers in the world igentligen?
Börjar bli en vana att förföljd..sista var det en bil som jaga Mig,Lollo,Betty&Winta
men idag var det bara jag & Louise..
Vart vi än går, han är där.
Vart vi än tittar han är där..
Sen till slut beslöt vi oss att vänta på winta för hon skulle sluta jobbet kl 20:00
När hon väl har konnit så står vi & pratar om allt möjligt , sen berätta vi om den här snubben som har förförljt runt hela stan!
Då tittar Winta efter och försöker se vem vi mena för han kom gående och spana efter oss,
då säger Winta..men han..han har gått efter mig med!
sen när vi tänker efter..varför just oss..?!?!!
KOMISKT..INTE!
Vi stod och prata en stund sen lägger vi märke om att vi är omringade utav FREAKS!
en ner knarkad kvinna som är så hög att hon knappt kan stå, henne har vi på vänster sida
Rakt framför oss har vi en GALEN snubbe som tror sig vara ALADIN!!!
han har lindat runt en tröja på huvudet som han låtasades vara en turban, sen nån sjal runt midjan så d såg ut som en kjol..asså lekte han ALI BABA...
sen lite längre bort har vi han som följde efter oss..
Talk about Omringade!
Sen till slut palla vi inte mer..
Stack hem till mina kära pannkakor som vänta!

WHAT A DAY!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0