over the rainbow

Är detta sant, står jag ensamn några meter från mållinjen.
jag kämpade genom allt, alla hinder, genom alla olyckliga dagar som man har haft.!
Har jag kämpat för detta?
Jag gjorde allt för att det skulle bli  bra, allt för att vi en dag skulle ta oss en titt tillbaka i våra liv o tänka shiiet vi kriga som djur för att få vara här, vi kämpa mot alla för att våra hjärtan skulle slå samman.
Du vände, du kände rädsla så fort du såg att vi äntligen snart var framme vid målinjen.
Om ett år, hade du o ja om gud vill varit tillsamans i en värld där ingen skulle gå emot oss, där våra hjärtan skulle slå samman oavsett vad folk sa och gjorde, men du höll dig inte.
Du sa att du kunde kämpa för oss båda ifall jag inte orkade, det fick mej att känna mej trygg, men vem är det som la av.
Du lämnade mej ensamn några hundra meter från mållinjen, du vände och sprang din väg.
Trodde att det va Du& Jag mot alla oavsett! men nu är det Jag mot alla jag själv!
För du släppte taget, och lät mej falla ihop precis nåra hundra meter från mållinjen

image295

Kommentarer
Postat av: adlen

du är värd det bästa honey, inte nån som du ska släpa över mållinjen, utan han ska ta dig med storm över den!

2007-08-03 @ 13:25:12
URL: http://adlen.blogg.se
Postat av: Hany

Aaw thank u Hun=)

2007-08-03 @ 21:13:38
URL: http://Hon3y.blogg.se
Postat av: Fiaa

Skit i han! Du är tusen gånger bättre en honom, du är värd någon mycket bättre..

2007-08-04 @ 20:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0