Oooweeeei

Söndag idag, Well yeeah How Boring Is That:/
Mkt plugg som väntar,men som vanligt så har man ju inge ork...Haha..
Gårdagen var ju självklart härlig, drog iväg till sthlm med flickorna för att fira Bettys 18-års dag i förskott.
Jag e ju så modig eller va säger ni fick alla tjejer att ställa sig o sjunga för Betty mitt i kungsan under våra härliga lebanesiska måltid(förutom jag då,håller mej till min mexicanska hihi)
Jag,Lana,Mary, haha, we are fighters speciellt när man går i sådana högklackade Boots som vi hade haha,
I WAS IN PAIN PEOPLE Haha
Så häärligt så häärligt


177242-22
Happy Birthday
My Beloved

Marlon Asha-Ganja farmer...Dagens låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0