Vilken värld!!

Lögner, skitsnack,Svek, Allt finns runtomkring dej oavsett vart du än befinner dej.
Dom du tänker dig ska vara ärliga och öppna,det är dom som ljuger och lätt vänder

Hur kommer det sig?
Allt är så jävla patetiskt här i världen, Man går runt och ser sig själv som en skugga allt är så dystert
Ja, ni som läser detta antar att "hon är fan deprimerad"
men Nej så är det tyvär inte,man är bara trött på allt BULLSHIT.
Vad ska man göra,vart ska man vända sig till?
Nu har man kommit till en punkt där man inte känner sig säker nånstans
förutom om man är hemma med päronen.!
Annars så är det fan svek & Skit överallt.
Dom som tar åt sig kan gärna ta åt sig dom som inte tar åt sig,
BRAVO...



Ser jag ut som en korkad pajas?!
Ljuger du mig rakt upp i ansiktet så vet jag det direkt,Men ja säger inget.
Och tro inte att jag låter dig komma undan, antar att What goes around Comes around.
Vart ska man ta vägen när man vill bara vara för sig själv,
Nej tyvär så finns det inge jävla ställe där man kan bara sticka till & alla problem bara försvinner
Man ska alltid vara anpassad & alltid göra någe nytta,
Men vad fan är det man får tillbaks antagligen svek & skit...

Som jag sa, i denna värld så finns det tyvär inte någe ställe man kan försvinna till...
Tyvärr!


Independent
177242-5


Kommentarer
Postat av: jessica

du har så rätt !

2007-01-31 @ 23:33:02
URL: http://jessieittparskor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0