EeeeeeeeeeuuuuuuW

Kom nyss hem kl är runt 01:20 och jag mår illa, på grund av vad?
Jo jag satt och kolla på texas chainsaw massacre Med yazine&mohammed...o allt ja har att säga är


FUCKED UP PEEPS IN TEXAS...YUUUCK

asså den där filme när galet äcklig första & sista gången thats it!
thanks to all the freakin BLOD, så mår ja fett illa o inte kan sova..bra oxå att min mob inte funkar hoppades på att nån skulle ringa & få mig på andra tankar...

Anyways...YUUUUUCK

DUUUDE YOU ARE ONE HELL OF A FREEEAAKED OUT BIG MAADDA FAACKIN NASTY PIECE OF SHIIT
YUUUUUCK

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahha va känslig du är:P asså filmen är inte läskig utan äcklig:S sjukt äcklig!!!!!!!!! det äckligaste när han skär av hans hansikte o hud för att sedan ta på sig det själv hahahhaahahhaha

2007-07-03 @ 11:07:44
URL: http://almedina.blogg.se
Postat av: Hany

Asså ja e feeeeeeett känslig för sånt YUUUUUUUUUUUUCK

2007-07-03 @ 13:48:14
URL: http://hon3y.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0