Hahah

Igår förmiddag hände inge så kallat Action, men senare så hände det grejjer.
Winta kom förbi mej efter jobbet, sen stack vi vidare till yazine & där satt killarna o snacka om fotboll, FUN..eeh!!
sen efter tag så kom Louise, och allt vart chill.
Jag o louise sticker hem till mej en snabbis, för att kolla på pussycat dolls, men vi sticker ut igen en stund efter för att möta upp dom andra som stack upp till nybble av alla ställen.
Jag & louise bestämmer oss för att  skrämmas, så vi tar en genväg upp i skogen och tänker kasta kottar på dom andra som sitter vid fotbolls plan o röker vattenpipa, men som sagt så e jag inte den smidigaste personen så jag typ slår mig 126573ggr tills vi  hittar en stor sten som vi gömmer oss bakom, jag tänker precis ta värsta satsen för att kasta kotten, men känner då att jag kom emot nått & vad var det tänker ni kankse, joo det var nämligen Louise näsa som jag typ lyckades knocka.
Så vi sitter där och Garvar, men e på rätt spår efter en stund, då Louisar viskar
"Hany..jag blöööder"
"VAAAAH ERU SKÖÖN VART"?!?!?"

såå jaa jag lyckades så till min käre Louise på näsan! så hon blödde. smidigt hany!





 

Kommentarer
Postat av: Louise

Min stackars lilla näsa =(

2007-07-05 @ 17:17:27
URL: http://laimanlouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0