The deepest within

Alla människor här i världen går nångång igenom en så kallad "händelse"
som får dom att tänka på vad livet egentlgen betyder, vad det går ut på.
Den händlesen kan vara från en tragisk situation till ett lyckligt slut, den händelsen kankse sätter dit den sista pusselbiten i ditt hjärta, eller i hela dig!

Min händelse har iaf  gjort så att en stor pusselbit sattes i mitt hjärta, och den biten är inte vilken bit som helst utan en är en väldigt speciell bit som påminner mig om händelsen dag in dag ut.
Som om det vore en tråd som man håller i och i andra ändan håller en annan och rycker till med jämmna mellanrum bata för att få dig att inse att detta är sant, detta kommer aldrig försvinna det är en del utav dig det är en del av den grunden som har gjort dig till den du är idag!

Dagen, datumet,tiden, kommer jag aldtig glömma, sorgen kommer jag aldrig glömma, misstaget kommer jag aldrig glömma
för det är en del utav mig,
en del utav
Hany


Kl, 13:00 rykte någon i tråden ,
och det är dagen jag aldrig glömmer.
Cause it is the deepest within

Kommentarer
Postat av: Sehii

Så sant så! Alltid något som får en o tänka till? Btw, länge sen kvinna =D

2007-07-14 @ 23:19:33
URL: http://www.sehii.blogg.se
Postat av: Fia

Bra skrivet :) Kul att läsa din blogg förresten :)

2007-07-18 @ 01:06:24
URL: http://ias89.blogg.se
Postat av: jessica

TROR jag såg din kille på otten förr förra fredagen
? maybe ? :)

2007-07-25 @ 03:35:55
URL: http://jessiettparskor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0