Bad boys bad boys what ya gonna do

Torsdag kväll avslutar jag med en helt vanlig promenad ut i fina Flen med dom två herrarna Mido , Yasin...vi vandra ända bort till lötenskolan satt där med två flaskor läsk&Choklad och pratar om psykopater och dom berättar att dom vart skrämda av en hund dom inte såg Hahaha...Fråga inte !?!?!
Vi vandrar vidare hemåt pga av de kalla vädret, Yasin hoppar in i skogen för att PICK UP SOMETHING och ja står och pratar  i mobilen , mido står brevid mej och jag kan självklart inte motså lusten att bara skrämma han, tanke på att han är CHICKEN nr 1..det räcker med att jag skriker lite svagt o han hoppar åt helsike med en hjärtattack och yasin står där i skogen helt förvirrad o ba WHAT THA....
vi fortsätter våran trip hem och som vanligt utanför min port står vi och planerar inför helgen..
Mohamed kommer skuttande ut och roar oss.
Efter ett tag så försvinner jag in & mido, yasin,mohamed går vidare....ca en halvtimme efter hör ja mido röst utanför mitt fönster så ja bestämmer mej för att stoppa han o mohammed o stå prata helt enkelt..dom blir dushade me Parfym Ja va ju liksom tvungen  & skryta me mina parfymer hahaha..

-Asså shiiet hany min morsa kommer undra va fan ja gör, ja sa till henne att ja skulle ut me mido sen kommer ja hem och luktar TJEJ parfym
-Mohamed haha...din mamma kommer ba WHAT THA va fan gör mido me dej..lr va fan gör DU me han!



som sagt en helt vanlig kväll med herrarna....
 




all i can say is we are the three chickens for life mido, yasin, Hany
image208       image210




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0