Mamacita

Dagen idag är en märklig dag dagen idag är din dag....so on so on..what ever..

Idag så vaknar man vid halv 3 av att Louise ringer o väcker mej, bestämmer senare att man ska kila iväg till henne & göra ingenting, Talk about action.
Senare så  vandrar vi vidare til stan handlar godis & grejjer och sticker iväg  och pratar med våran så kallade "nya" kompis pratglad snubbe haha!
 
Vi hittar två filurer lite senare nämligen Yazine & Mohammed and the thing is...vi hade fortfarande inte nått att göra
så alla stack en för en, till slut så kommer jag på att jag inte har någon hem nyckel och att ja inte kommer in, men som tur är så har jag yazine med mej och mitt fönster va öppet..AND GUESS WHAT, Yazin fick slänga in mej..yeeah whatever Fett keff dag idag  men hade skoj med Louise iaf

Collie Budz -mamacita





gal wine lemme come behind you
she make me feel alright
coulda dance all night if you want to
til a morning light
love how you feel in front of me so...
Gyal lemme hold you tight
gyal wine lemme come behind you
you make me feel alright


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0