Om 8 dagar

OM 8 dagar comes the BIG THING, nämligen Simpson and isnt that just so freaking LOVELY
så mycket som jag älskar simpson går ej att beskriva (DORK) i know!
men har typ nästan aldri missa ett avsnitt sen ja typ gick i 6an, (NERD) i know hahaha!
helt klart humör på väldans hög nivå..ehm??  hahah


 




Dagens låt:

Isaac Blackman-Back to the ceiling


It is happening again
God have come and take away all my pain
Know I got to say I love you (hey)

It is happening again
God have come and take away all my pain
Know I got to say I love you

Said make ah jumping up to the ceiling
What a wonderful feeling
That you have my back
Always defend me when I'm under attack



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0