Armén

Som vanligt dårå varje gång jag och Betty snackar i tha phone så kommer vi på knasiga idéer.
Men denna är då en av dom bästa ! So there

En vacker dag i sthlm ska vi dvs Lana,Winta,Mary, Jag, Claudia,Betty&Pernilla
Härja med ett stort H
Flumma med ett stort F
Chilla med ett stort C
Armé jackor stilett klackar
ställa oss på trottoaren och sjunga våra national sånger
Jag på somaliska,Italienska
Betty,Penni på Lebanesiska
Winta,Mary Eritrea, Etiopiens
Lana,Kurdiska
Claudia ,Rumänska

varnar bara alla i sthlm den dagen d kommer bli en oförglömlig Dag Hahahah
men vad ska man säga allt med oss är oförglömligt!
Thats damn right
So om ni vill se våran armé så ere ba komma till stockholm central
Vilken ljuvlig idé jag o betty kom på va? haha
177242-42image45

Kommentarer
Postat av: BATTA

världen damn matha fakkin BÄÄÄÄSTA idé like ÖÖÖHM... EVEEEER :O are u fuckin cräääyziii? :S WE RUUULE DUDES :D SURE THOONG :D hihih kilililililliil!

2007-03-05 @ 21:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0