Today!

Lördag!
Absolut inget speciellt som skett idag!
Festen i södertälje hade jag tyvärr inge ork med!
Snyft!...eller?
Hahaha!
Enda höjdpunkten idag är väll att jag fick vara med min kära pojke idag, en stund i alla fall
Vi va ute i den svarta kvällen, hand i hand gick längs vägen stjärnorna lyste
yeah yeah whatever!
But anyways
That makes me always smile=D


Hm, börjar känna av att jag inte gör så mkt nu förtiden haha!
Måste sluta upp med dessa fasoner, funkar ju inte på detta sätt,
fy nej Ush nej!

Känner att det är lagom fint väder att börja dansa ute, låter kankse lite konstigt
men tro mej people d är d härligaste
specielt på en basketplan och en fin boom box vid sidan om!
kankse ska ta battla lite lr va säger ni;)
ÖVA PÅ FÖR D BEHÖVER NI=P


But so looong folks!

Dagens låt!
Erykah Badu-bandy bandy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0