Scary| Hahaha

Kom nyss hem,  va ute på en kvällspromenad med min käre vän Mirnes.
Som vanligt dårå så är han & jag två små fega ja vet inte vad!
vi har känt varandra i 12 år och inget har förändrats, härligt härligt!
Vi bestämmer oss för att ta en promenad runt lilla flen, som då påminner om en riktig spökstad, speciellt de där "Hotellet" vid stationen där det står 1869-1960 och belysningen knappt funkar så de bara två bokstäver som lyser.
Hahah!
-mirnes, tänk om det står nån där, du vet med en sån här äcklig vit klänning & svart långt hår
-hany din apa håll käften vart får du allt detta ifrån
-tänk dej mirnes om nån bara hoppar fram , eller snarare en hand från ingenstans tar tag i ditt ben o drar ner dig.
.-Hany skaru ha spö lr TYYYYST!

Så höll vi på ungerfär en timme. sen bestämmer vi oss för att sitta utanför mitt hus, då de helt plötsligt börja låta från buskarna,
-Hany din kerro gå öppna ditt fönster och stå där så ja kommer flygande ifall d händer nått...
Jag garvar som vanligt, men inte länge till när han o jag blir skrämda av en fjäril!

How about that?

Som sagt jag & Mirnes, två härliga fega kompisar!
image150
image151

Kommentarer
Postat av: Hany

chickens for life:P

2007-06-14 @ 13:06:32
URL: http://hon3y.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0