Sick!

Hur härligt är det på en skala 1-20 att vara sjuk och då menar jag inte sjuk i huvudet yani kuckeliku in tha head
utan jag menar förkyld, ont i huvudet eller i princip ont i hela förbaskade kroppen!
Jag kan varken äta ordentligt, kan inte sova har ba fått max 1½ timmes sömn i natt, kan inte prata kan inte göra NÅNTING! Poor me!
Har alltid sån otur blir tydligen aldrig frisk=/
Nu tror jag också att jag har smittat pojken min, how fun is that när han ska ta hand om mej, nu får vi ta hand om varandra, and i dont complain!
ush har ett rpov imorgon i skolan, kan ingeting plus har inte ens böckerna här hemma.
Isn't that just great! well well det får gå som de går!

Well nu ska jag ta äta lite frukost and lata & nysa framför min tv...Smell ya later ♥
 
image142




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0