Yes in deed

Yeeah, denna helg som va har då vari den med mest action jämfört me alla andra helger som  vart!
Va i sthlm me pojken, & vandra runt , shoppa allt fint man kunde hitta!
Senare hooka vi upp me jeffson&Abdi(kussin min & hans tjej).
Ingen av oss orkade vandra så Abdi fick skjutsa oss i hans bil, han har nämligen tagit körktet för inte så länge sen, så jag la mitt liv i hans händer hahaha  men han klarade det.
Vi vandra senare till McD, efter en stund kungsan som vi redan hade vari en gång tidigare, som sagt Gam gänget nr 1 eller vadå!
En härlig dag tycker jag att det var, med min härliga pojkvän, kusin & jeffson!
Snart skall vi upprepa det roliga!


Jeffson&Abdi tar ju À la graduation  snart och det ska vi fira!
Plus en massa andra som ska firas Yääy Hahah!


Gangstarr-Skillz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0