Äntligen!

i årskurs 3 så ska man göra ett projekt arbete, och mitt arbete handlar om dans.
Jag valde det på grund av att ja själv dansar och det är ett stort intresse, så därför kommer det hur bra som helst känner jag!
Jag har valt att ha en dansuppvisning som slutprodukt, så därför har jag valt ut några kompisar som ska ställa upp och dansa, o dom är Zara,Teqla,LInda,Tora, och Betty.
Igår va då den dagen vi dansa tillsamans för första gången, vi bestämde inte riktigt vilken låt och så, utan bara dansade lite fritt för att kolla på varandras stilar, och då kan ja säga att vi alla har våra egna! haha!
But hey, KUL SKA DE BLI! hahaha!




Just gotta saay, VA HÄNDER VA HÄNDER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0