HAHAHA!

Igår på väg till dansen så  får ja och betty på två små filurer, Azra&Bushra, vad tänker jag på direkt då, joo vi skrämmer dom vi ställer oss bakom en vägg och väntar på att dom ska komma fram så vi kan hoppa fram på TRE!
Precis när vi hoppar fram och skriker allt va vi har, så oopppps va d inte dom utan en äldre kvinna! well isnt that just GREAT! HAHAHAAH jag skämdes såå mycket så jag visste inte vart jag skulle ta vägen och Betty fick värsta chocken och börja garva, trodde fan kvinnan skulle slå till oss hahaah! kram i magen fick man iaf utav all skratt But hey, kankse kom en bit på att work out my abs, hahahaha!

image404

Betty&Hany, what can i say other than twisted fo' life!

Kommentarer
Postat av: Betty

HAHAHAHAHAHA JAG DOOOOOOOOOOOOOG!

2007-10-11 @ 17:15:29
URL: http://www.bettyliciouz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0