Onödigt!

image607
Vissa släpper ut sina känslor, vissa gråter ut! Vissa vill prata om saker och ting och vissa vill helt enkelt ingenting!
Jag är en person som varken talar om hur jag känner och tänker!
Men det roliga är att jag alltid säger till folk, men kom igen det är inte bra om du håller saker och ting inombords, du fuckar ba upp dej själv och ingen annan!
Men varför gör jag så då! vill jag fucka upp mig själv? Det klart som fan att ja inte vill..men det väl ba så jag funkar!

Varje dag har man tankar om saker och ting, hundra frågor bildas i ens huvud..oftast utan svar! vad får man utav det! mjo har man tur kankse man lär sig nått!
Jag har lärt mig att jag är för snäll och ödmjuk o hela kittet! oftast har man inte fått nått utav det..men samtidigt så har man folk som har uppskattat det, och jag uppskattar dom galet tillbaks!


Den senaste tiden har jag tänk mycket på en viss person som är långt ifrån mig men samtidigt väldigt nära mig, förskräckligt nära mig!
Jag undrar ba om den personen tänker lika mycket på mig!
Jag har en fundering på att göra en sak, men vet inte om jag vågar, vet inte om ja är redo, har tänkt på detta i flera år, men har undvikit att prata om det och ens tänka på det! Men nu kankse det dags vad vet jag!

Frågan är ju då! är jag verkligen redo, för det är nått som kommer att följa mej resten av mitt liv och det kankse är andledningen till  varför jag tänker som jag tänker!


Kommentarer
Postat av: Anna Pärsdotter

You are lovely! =)

2008-04-10 @ 21:38:41
URL: http://annaparsdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0