piano

image574

Brukade spela piano när jag var yngre, minns att jag verkligen tyckte om det! jag slutade efter ett tag, men fråga är ju då varför slutade jag? inte ens jag har svaret på den frågan, men en sak är säker jag ska börja igen!



Att vara förkyld är nog det värsta jag vet!
känns som att min näsa kommer ramla av när som för att jag håller på och snyter mig som en dåre hela tiden, mitt huvud kommer explodera snart, och dessvärre så är min kropp ur funktion!

Men om vi lägger allt de här åt sidan och tänker på viktigare saker som t.ex. att min bror fyller 8 hela år idag! ett stort grattis till dig hun!


Kommentarer
Postat av: Betty Mello

CONGRATZ MINI BROTHA :D tihihihiih

2008-04-03 @ 12:53:12
URL: http://www.bettymello.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0