Back Home!

Igår så stack jag till Södertälje, sedan vidare till Stocktown med Mirnes, Louise och Yannick, sedan mötte vi Yazine, Kimwell och hans vän.
VI stack till Kungsan där det var en Soca festival och det var galet nice må jag säga, förutom att det regnade like hell! Musiken människorna allt va klockrent!
Vi palla sen inte vara kvar så länge för det var utgång som gällde så det var dags och ta skydd från the god damn rain, och traska vidare.
Vi stack till K2(Dembow) och mötte Tanisha&Co och sedan vare dags!

Hade det galet nice, Varmt som satan, turen på min sida, Härliga roliga människor, speciellt DU! (made my nite!)

Snodde lite pics från Louise (som vanligt) haha DONT HATE



Kommentarer
Postat av: Aaliyah

Alåw DU kmr te sthlm o inte hälsar på mig?:( How could you :P?! <33

2008-08-04 @ 10:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0