Blodsugandes jäklar

Bor du i Flen  så varnar jag dej! GÅ FÖRFASIKEN INTE UT! der myggnation ute asså! dom borde väl va döda nu men ACK NEJ!
Här nedan ser du/ni  min och Sara konversation om hur MYCKET vi lider!


S             Arsenal FC säger:
bror ja vägrar gå ut

Honey|| Msn e knas" säger:
Hahaha!!! ja med de MYGGNATION ute!!!

S             Arsenal FC säger:
HAHAHAHA exakt

S             Arsenal FC säger:
asså ja gick med tofflor ok?

S             Arsenal FC säger:
TOFFLOR, o ja stannade inte

S             Arsenal FC säger:
en fuckin mygga UNDER MIN FOT

S             Arsenal FC säger:
på min panna! SÄG NÅNSTANS DOM BLODSUGARNA INTE VAR
Honey|| Msn e knas" säger:
HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!

S             Arsenal FC säger:
lixom UNDER MIN FOT

Honey|| Msn e knas" säger:
ja fick en mellan benen assåå på insidan av mitt lår! GUD NÅDE DEN OM DEN BLODSUGANDE JÄKELN skulle försöka sig längre in

Honey|| Msn e knas" säger:
knäck de


Lord have mercy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0