DAAAAMMMIIT!

Jag går, jag gör övningarna som jag har blivit tillsagd att göra, jag vilar you name it.
Men ändå så blir det inte bra!
För ett tag sedan så fick jag inte ont, jag kände att mitt knä började bli bättre och jag kände mig inte lika svag, men nu ere tillbaka and its KILLIN ME!
Jag som hade fått hoppet tillbaka om att kunna dansa igen och den här gången försöka komma LÅNGT men hur fan ska jag lyckas med det om det värker för minsta lilla!
En lösning är ju att jag drar och kollar upp knät AGAIN! men en del av mig vill inte veta vad felet är, dom upprepar hela tiden " nee det bara en rejäl sträckning på baksidan och  framsidan av knät men inget farligt  du behöver stärka musklerna runt omkring med hjälp av dessa övningar det kommer gå bra"
Det var liksom snart ett år sen dom sa så! COME ON!
pallar inte mer asså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0