Sam IS the Booooomb

pratade i tel med min Amigo Samuel för en stundcoh jag måste påpeka att killen är nog en av dom härligaste människorna jag känner!
Så fort jag svarade i luren så börja jag skratta, han har sånt härligt skratt så det smittar av sig!
Efter en härlig konversation om våra liv, så gick vi in på   det här med att Sam målar, som ni kankse har sett så e killen OF THE HOOK, han e naturbegåvad! i do admire you!



 




Sam sa några galet fina ord till mig ikväll, ord som ingen annan har sagt! och det är jag riktigt tacksam och glad över made ma hops come back!!
När jag lyckas Sam så kommer jag minnas att det va DU som sa det  och att det va du som trodde på mej!
Thanks for the words homie!
Appreciate it and i appreciate YOU!


Kommentarer
Postat av: Sam

:)

I appreciate you too



Och du har grym dialekt du med hehe

2008-08-30 @ 13:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0