Whenever i need a smile!

Alla har sina dagar då man känner att allt e CRAP!
Allt går åt skogen,du stör dig på allt och alla , känner att du vill krypa ner under ditt täcke och ba försvinna till LALA land!
But let me tell ya somethin' när dessa dagar kommer och man känner sig helt blue så tackar jag gud för att jag har mitt botemedel, jag sätter igång some sweeeeet James brown and my day is rescued.
Dessa artister med deras otroligt härliga låtar funkar LIKA BRA

Stevie Wonder-Superstition
Marvin Gaye-Lets get it on
Erykah Badu ft Zap mama- Bandy Bandy
Angie Stone- Wish i didnt miss you
Wild Cherry-Play that funky music white boy

Och man får dock inte glömma Soultrain!
Klassiker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0