deeega och seeega och deeeega ännu mer!

Har inte gjort så mycket alls dessa dagar bara DEEEEEEEEEEGA, you heard me jag har varit en latmask, eller snarare jag och älsklingen, har fått ta hand om han för stackarn e helt förkyld!
Igår hyrde vi filmen Wall:E, sjuuuuuuukt bra gjord film, och en sjukt sööt robot alltså!
Allt är så underbart nu, allt lunkar på exactly how it should be, heeeeeeeavenly!

Ikväll kankse det blir utgång får se har inte bestämt mig ännu,
men inte kan man säga nej till miss Jeffi har inte träffa människan på år och dar känns de som!
hmmm we will just have to wait and see!



Peeeeeace peeps!




Ps, du e bäst! haha nöjd nu:P

Kommentarer
Postat av: Betty Mello

Haha ja nu har jag blivit het ja haha :P och nån har skaffat en shuno?! :O hahaha thanks for the news... kililili

2008-12-14 @ 18:01:40
URL: http://www.bettymello.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0