Ehm hjälp!?

Alla har vi nått som stör oss, oroar oss, eller helt och helt hållet får oss att fucka ur totalt och ba göra nått som vi helst inte bör göra!
Nu befinner jag mig i en situation där jag e sååå jääkla nojjig med den fetaste äckligaste klumpen i magen!
O tänk inte ens tanken och fråga vad det är för det kommer ni inte få veta.... so there

Jag är en person som älskar att ha kontroll över vissa saker och ting, and dont get me wrong jag är inge kontroll freak asså, utan jag menar jag ska kunna kontrollera vad jag känner och tänker, men nej nu är jag så jäkla känslig och nojjig så det heter duga ba står där som ett litet barn och ba biter på naglarna av rädsla!!!!!!!!!, AND I HATE IT! varför ska en människa va så blödig? asså come on? bara onödigt och slöseri med tid och energi! sentimentalitet tycker vi inte om right Tora?

Grejjen e, nu står jag här utan en karta vet varken höger eller vänster och det enda jag kan göra är att invänta den feta smällen som jag förr eller senare kommer få!? SKIT?! blir ju knäpp!
Jag försöker intala mig själv att det bara är jag som är freaked out just nu in the heat of the moment, men hm tror inte det är så, eller man vet aldrig jag kankse kommer stå där om ett tag och ba "  fan va korkad du e asså! shame on you" vilket jag hoppas att jag kommer göra!

Gaaaah! börjar bli smått galen här asså!
Slutet på 2008 verkar ba va heeeeeeeeelt fucked för min del!
USH TVI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0