I suuuuuuuuck

 När det gäller och blogga, jaa i know! jag har mina perioder asså but thats the way it is amigos!
But here i go again...
dom senaste dagarna har jag bara tagit det luuuuuuungt, förutom i lördags då var det dags och ta på sig the high heels och köra lite flippmode!
Jag och Louise va hos baby och föra lite, sedan kom ytterligare filurer alltså två kompisar till G.
senare så drog vi alla åt olika håll jag och Louise hamna på Bysis club Nuh Linga där vi mötte upp Samira & Co men sedan kom baby förbi och allt blev perfect!
Jag tackar för en trevlig kväll fylld  med drama och nöje hahahaha!




Seega och härliga dagar har man haft, sedan i söndas så har jag o Baby deegat i soffan, glott på UFC och moffat det härliga stunder det.

Det så att vi har ett nyårslöfte och det är att äta nyttigare och bara få moffa massa gott på lördagar till i sommar....Nuuuu får vi ju se om jag kan klara det med tanke på att jag är ett sweeeeeets freak! kakor, godis,snabb maat you freakin name it im in asså! men aaa jag har lovat nu, plus att strandkroppen 09 måste ju komma fram ( YEAH RIGHT)
 Men men, vi börjar med baby steps cuz imma need it

ikväll vart de nyttig mat + film


Sallad mmmm nyytiigt!!!
you see.... imma handle it!!!!

Film: The kite runner
seeväärd utan tveka!!


Sooo for nooow BUH BAJ!

Kommentarer
Postat av: amela

Gott nytt år på dejje!

2008-12-31 @ 17:53:00
URL: http://amelaa.blogg.se/
Postat av: Mobina

Fin blogg!

2009-01-01 @ 21:48:27
URL: http://mobinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0