Isnt he just great

Jag hade köpt en julklapp till baby, men så dålig som jag är när det gäller tålamod så var ju jag bara tvungen att ge den till han precis när jag hade köpt den, I KNOW I SUCK  men precis som ett litet barn så kunde jag inte vänta, ville bara att han skulle få den direkt!

Idag fick jag min julklapp utav honom, hahah baby och jag e lika, ingen av oss kunde vänta!
Men hur som helst så måste jag dela med mej the news, jag fick en mobil utav honom, en heelt ny fin svart/guldig mobil
fatta att jag blev glad, det va på tiden att jag fick mig en ny tel min va heelt mörbultad!

Tackar dig baby ännu en gåång, TAAACK TUSEN TACK ÄLSKLING!
Have a big smile on my face, just like a little kid on christmas, exept det e inte jul än! haha


Kommentarer
Postat av: Pierre

Vad heter telefonen då? Och vad ska du nu ge i julklapp? =)

2008-12-15 @ 22:05:30
URL: http://pjar.blogg.se/
Postat av: Anonym

ojdå, d va ingen dålig julklapp:)

2008-12-16 @ 18:37:12
URL: http://naaath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0