Merry x-mas ännu en gång:P



♣♣♣

Jag firar inte jul, men det alltid kul och få julhälsningar och julklappar( händer då och då)
Denna jul spenderar jag med Tjokkiz, det så att baby är i Halmstad hos sin moder och firar julen där!
så jaa mina damer och herrar det har varit räättt tomt här, men jag fördriver tiden med att jobba so im cool!
 Snart är det nyår  och det har gått så himla fort , jag fattar fortfarande inte att '08 e snart slut!
Vad jag har gjort under detta år liksom, jag har tagit studenten, hade världens upplevelse på reggae festivalen i sommras,jag har träffat och lärt känna en hel del massa underbara människor, jag har flyttat, skaffat jobb,
Baby har tagit stormsteg in i mitt liv wich i like veeeeeeeeeery much... Oh jaaa jag har inte lyckas med körkortet ännu men de kommer, jag har börja övningsköra liiiiiite med pappa fick panik bara jag satte mig i förarsätet, men de kommer '09 ska jag ha körkort I CAN BET YOUR SWEET AS ON IT! inshaallaah!
•••

Imorn ska jag träffa Louise efter jobbet, eller Kankse träffa henne med tanke på att vi båda har gått och blivit sjuka! TYP, vilka probs me and my girl has!
Hur som helst kommer Baby hem på fre och jag längtar som bara den, har inte kunna spendera mkt tid alls med honom, shame shame men allt ska tas igen det kan jag lova, påbörja allt med två filmer med Knatte Fnatte och Tjatte och en massa hemmagjord julgooodis som hans moder förhoppningsvis har sparat till mej! kan det bli bättre!;)
Men men nu ska  jag gräva ner mig i soffan och fortsätta glo på film e så fruktansvärt tröööttt, har städat och tvättat hela dagen, somebody has to do the dirrrrrrrrrrrrrrty
work..... Oh juste en sak till blev så glad när jag såg att brudarna hade slängt några kommenterar i Dino merlin inlägget, e sååååå sugen på att få träffa er alla igen!!!
 But hey, filmen och godispåsen väntar gotta goooo....Baaaah baaj! och ännu en gång GOD JUL ( vilket tjat)


Kommentarer
Postat av: BamBam

Knatte Fnatte å Tjatte de vet du;) Sen fylle taxi i sommar, halmstad, värmland=)Tycker om dig å ditt stora azz!

2008-12-24 @ 20:01:12
Postat av: amela

Haha aah du ska se vi har guide-turer varje söndag, där du får se N-town hustle live! Värt att besöka säger jag bara!

2008-12-24 @ 22:11:08
Postat av: Erika

Hiihi varför fiara du inte juul? :D Jag menar du är väl kristen?

2009-11-18 @ 15:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0