Tooooooooooday

Jag skulle egentligen upp och jobba kl 7imorse, men nej nej natt personalen ringer mig vid halv 5 på morgonen och säger att han måste snabbt iväg till akuten med en av dom boende och frågar om ja kan komma in redan då, med tanke på att de finns nåra boenden kvar, aaaa men då ere bara och slänga på sig kläderna och dra jobba men som tur va så var de inte en väldans lång dag, men myyyyyyycket hände på jobbet lite väl mkt  for my retardarde brain, tyvär asså ja är ur funktion på mornarna, är verkligen inte en morgon människa! men hur som helst så slutade jag vid 1 tiden då tänkte jag passa på och städa och handla lite till hemmet, men så fort jag kom hem satte jag mig på soffan och decka diiiiiiiiiiirekt, jag vaknar sedan vid 5-6 tiden och tror ni jag pallar gööra nått, nej nej dont think so....



 
 Jag var tyvär inte den enda som decka fröken Tjokkiiiz tog sig  a nap i Babys påse! hahah


Tror att jag har gjort illa min axel! gör äckligt ont=(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0