Hany says whut?!

Nytt liv, nya steg, nya utmaningar, ny kunskaper
But still the same old me.


Något jag lärt mig är att människor kommer och går, allt the time, dom är som själva texten i din egna lilla bok, dom fyller allt med orden och upplevelserna ni skapat, och sedan kommer man till  slutet och börjar  på nästa sida med den nya personen!
Jag dock kan säga att jag har stött på en hel del massa nya människor, men de väldigt få som har hållt sig fast ,just dom som jag aldrig ens trodde skulle vara kvar, just dom jag aldrig jag skulle möta, det just därför jag försöker att aldrig ha förväntningar eller förhoppningar,  men jag är mänsklig, alltid kommer det finnas en liten glimt av förhoppningar....
Livet är full of suprises man tro sig ha koll på den röda tråden man försöker följa den hela vägen man känner sig säker, men nånstans måste det sluta och alltid lyckas det bli där man minst anar det.


den röda tråden som jag följde tryggt och säkert ryktes för snart två år sedan,och jag tänker på det än idag.
Egentligen så är det inte en sån väldans grej, men just för mig, mina tankar, mina värderingar, det var som att någon gav mig en smäll och sa wake up and smell the coffe, du är lika mänsklig och kan va lika dum som alla andra!
Jag har lärt mig mycket sedan dess, jag står stadigare nu.
Jag har funnit den röda tråden, im back on track


Im the same old me!




Kommentarer
Postat av: alme

du e bäst o i miss u

2008-12-11 @ 02:39:39
URL: http://almedina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0