Cooongratzzzzz

Hehe idag fick två av mina sööta vänner glaada besked


Louise(jackie chan) fick sitt körkort , hon ringer mej och är heeeeeeeelt glad och säger JAG HAR KÖÖRKORT..o jag säger JAG HAR EN PERSONLIG TAXI:P im so happy fo' ya

Zara, fick besked om att hon ska bli en danstränare, hon ska lära ut street, och kursen heter Mix street, så hon kommer kunna lära ut alla möjliga streetstilar, och hon va heeelt lycklig och kom in med väärldens leende till lokalen och skuttade...blev heelt glad för hennes skull..nu får hon chansen och visa vilken grym dansare hon e!


Congraaattz my darlings!

Kommentarer
Postat av: Louise

Spank you! =D

2008-02-28 @ 16:30:47
URL: http://laimanlouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0