Lördag eller?

Vaknade vid 11 någång  och tänker shiet idag  måste jag ta fram böckerna och plugga för imorn är det skolan!
Jag går ut till köket, och ser att mamma håller på med pannkakor, damn im glad to see that! jag stressäter bara för att jag känner nee måste hinna plugga innan jag dra till dansen.
Jag hinner göra några uppgifter, slänger på mig kläderna tar skivan i handen and off i go.
Jag står och väntar på bussen som är en si o så 10 min försenad ( ive hade it med bussar o deras förseningar), jag ba whuuut va händer?!
Tittar sen på busstiderna, och det står att bussen ska va där 12:10, jag baa hm aaa den kommer väl snart, annars tar jag tåget.
Efter en 2-3 min kommer det fram en tant och frågar vet du vilka tider bussen går på lördagar,  ja tänkte lördagar?! kvinna det söndag idag! Och hon såg väl att jag såg lite fundersam ut...och sedan säger hon Jaa du vet väl att det är Lördag idag lilla tös! Och då tänkte aaa kvinnan är heeelt ute och cyklar, jag ba neeerå det är söndag idag...sen tänkte jag efter fan de va ju fredag igår!?
Daaaamn det löördag idag! Ooops!


image493

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahhahahahahha pinsamt???????????? JAAA

2008-02-24 @ 01:17:35
URL: http://almedina.blogg.se
Postat av: Hany

No klidding! haha

2008-02-24 @ 13:36:41
URL: http://hon3y.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0