Baaakiiin' time!

Idag har jag bara vart hemma och gjort ABSOLUTLEY NOOOTHING!, rätt skönt ändå med tanke på att man har härjat här&där i princip varje dag!
Fick sån lust o dra bada idag, men kändes lite för kallt, har ju liksom två nya bikins som ja inte har testat ännu!!! NOT GOOD
Men jag hoppas att det blir riktigt nice och varmt snart!
Jag  och min Käre bror Haron har bakat idag, tro det eller ej han är rätt duktigt och GOT THE SKILLZ med tanke på att han bara är 2½ år iaf när det gäller mjöl, ni kan ju tänka er hur VITT O FINT hela köket vart!


Kommentarer
Postat av: Sam

Oj oj oj, satans gott... that puts you in the lead... fan måste också anställa nån kid att baka shit till mig orelse I'm doomed!



Springer ut på gatan, ser nån liten blyg ginger-kid som petar näsan.

"- Du grabben kom hit!"

"- Vad e'rä?"

"- Kan du baka motherfucker?!"

"- Baka kaka?"

"- Ja smart ass, kaka!"

"- Eeh nää..."

"- Dra åt helvete då ungjävel!"

Springer upp igen...




Hmmm... barnarbetar-planen gick inte som planerat. Men jag drar snart till Turkiet och då ska jag trycka i mig massa spicy mat och pimpla öl i mängder...

2008-07-15 @ 22:49:03
Postat av: hany

HAHAHAHAHAHAHA! lol! du e sick asså! men ja säger såhär hämta hit en unge så tävlar vi! UR GOIN DOOOWN! haha... SE TILL O VA I TURKIET NÄSTA SOMMAR..för då e ja där;)

2008-07-15 @ 23:55:39
URL: http://hon3y.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0