Bliiiiiiixten!

Det är redan den 8 juli!
tiden rinner iväg som bara den asså! det gaaaaaaaaalet sjuukt asså, fan man hinner knappt göra nått!
Det snart en hel månad sedan jag och mina underbara vänner tog studenten och det känns snarare som typ en vecka sen!
Det inte länge kvar tills det är  Augusti och då lär jag sitta här och säga i princip samma sak, men i för sig under den månaden lär det hända gaaaaaaaalet mycket
URF Regga festivalen, mousqito i kungsan, Louise ( My chineeese gurl) 20 års dag,börja dansen mer seriöst och antagligen mycket mer!

 Men nu under denna månad, im on the DOWNLOOOW!
Lord have mercy


Well who said it's easy  livin' in my shoes!
Husse & jag

Hahah en Dragen Husse och en dragen Hany!
11/6 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0