!!!!

Damn it! det inte kul o sitta och titta på när alla ens vänner ba försvinner en efter en, asså då menar jag att dom försvinner in till the so called "VUXEN LIVET" alla typ skaffar egna lägenheter, jobbar och sliter, eller ska börja plugga i andra städer!
Medans man själv sitter här och tänker HELL NO ja ska va ett barn så länge jag kan!
Men alla vet ju att det inte är något som kommer hålla!

Jag är nu på span efter jobb..o kaankse kaankse flyttar till i slutet av Augusti och fixa körkort ska jag!, ni ska nog få se att Jag oxå kan trampa in i vuxenlivet, BUT still så kommer det lilla barnet vara kvar inom mig=)



Thats right IMMA BE A KID ALL MY LIFE! *Ehem*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0