Hany says whuuut!

Idag ere så att folk följer modetidningar, folk har andra som insperation, folk vill se ut som andra!
Men ere så att man har en heeeelt VANLIG CASUAL stil, då får man väl räkna med att majoriteten har desamma eller har jag fel! tyvär så är världen liten så man får räkna med att de allti finns nån som ser ut som sen! But hey whats the FUSS!
Jag har sagt många gånger och tilloch med skrivit i bloggen att " Varför haka upp sig när man vet att man är the real deal" Spelar ingen roll om man har likadana kläder affärerna säljer kläder för att folk ska köpa, och JAA det finns människor som gillar samma saker,MEN bara för att man har likadana kläder som en vill man va som den personen då? Har man köpte en tröja på hm och ett par örhängen och har dom i samma sammanhang som en annan Vill jag vara den då????
 NEJ de klart som fan att jag inte vill vara nån annan än mig själv!
Jag ÄLSKAR färgglada tees, jag älskar Stooora örhängen, och sjalar, men ja är ju DOCK inte ensam om det!
Jag blandar min stil och jag vet att ingen ser ut som mig, spelar ingen roll om den bär likadana kläder DU/NI kommer aldrig se ut som mig alla är vi individa, alla är vi SOMEBODY!

Så allt jag har att säga nu e LUUUGN!!!  personerna som man anser vill se ut som en, kankse anser att du vill va som dom! eller har jag fel! U NEVER KNOW!..



 

Jag hakar inte upp mig, CUZ i know im the real deal, menar inte å låta heelt egenkär, men jag vet vad som är min stil jag vet min grund och jag är säker på det! 
Såååå
PERIOD!

Kommentarer
Postat av: Silvia

Du och jag kan ta det när vi träffas istället. Vi bor ändå så nära varandra så det är ingen idé att ta det bakom en dataskärm. Är det något, hör av dig du vet att jag alltid svarar.

2008-07-21 @ 16:05:31
Postat av: hany

Yeesmam! no prob=)

2008-07-21 @ 16:07:54
URL: http://hon3y.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0