Bee Attack

Hela min dag spenderade jag med Mirnes,Winta&Mary,Jag kan så gott om säga att man har det riktigt nice med dom där freaksen asså!
två på morgonen bestämmer vi oss för att fixa tacos, brist på liv i know!
Precis efter vi  har ätit färdigt så sitter vi och snackar , ni vet lite chill sådär, då man plötsligt hör Mirnes säga " Aa så ni vet så flög ett bi in till er nyss" för han stod ute och rökte.
Winta springer in till andra rummet fort som bara den, och jag hoppar upp och inte vet vart jag ska ta vägen, medans lilla Mary säger
" A shiiet va ni e mesiga asså!"
Hon och  Mirre, stänger in sig i köket och försöker få ut den gigantiska biet , jag kommer in med min lilla kökshanduk och ska försöka vifta bort den men misslyckas totalt!.
Nån m inute efter kommer jag på att det vore rikigt kul och filma när Mirre och Mary krigar mot biet
Och här e mitt mästerverk!

Notera det ja skrev förut!
MARY TYCKTE VI ANDRA VA MESAR!!
Kolla in krigaren själv!




Hahah måste tilllägga
IBBE DIN RÖST E GUDOMLIG!

NI andra kan ju allti få en smakprov!
LATER!!

Kommentarer
Postat av: Mary

HAHAHAHAH skööööööööööööööööööönaste!!!!

å Ibbe fan du måste blogga om det så fort Mirre skickar HAHAHAHA min mage aj aj aj jag svär jag kommer vakna med värsta six-pack imorn...

2008-07-11 @ 04:20:31
Postat av: hany

HAHHA luuuuugna puckar asså! videon me ibbe den kommer TRUST ME ON THAT ONE!hahahah

2008-07-11 @ 04:22:35
URL: http://hon3y.blogg.se/
Postat av: Ibbe me gudomliga rösten!!

Töntar spelar in mig i smyg vaaa =)

2008-07-11 @ 04:25:08
Postat av: Ibbe

Mog1 Tjejer..ska lkägga upp våra sex filmer tsammans bara för de =)

2008-07-11 @ 04:29:10
Postat av: alme

taaaaaaaaaaaaaaackk

2008-07-11 @ 12:33:52
URL: http://almedina.blogg.se/
Postat av: hany

Ibbee sluuta dröömmm Mannen! hahahahah

2008-07-11 @ 13:37:29
URL: http://hon3y.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0