If you cant handle it, it aint my PROB!

Dom senaste dagarna har jag fått höra klagomål om att jag har attitydsproblem!
Ena gången om att jag är kaxig eller att jag inte bryr mig om folk!
Om jag själv får säga så tycker jag att jag är rätt snäll, ibland lite för SNÄLL!
Visst jag ska inte ljuga jag har lite attityd jag har en tendens att vara kaxig och dryg men det väl ba sån jag är! , men när man väl lär känna mig så får man A TASTE of the real me, den riktiga pajasen jag e, jag är i princip CLOWNEN bland mina kompisar! haha
 kan rakt säga att de väldigt väääääldigt få personer som känner mig, visst jag är inte en sån person som låter VEM som helst komma in i mitt liv!
Men när jag väl släpper in nån så gör jag det.

NI som sitter och klagar på hur uppkäftig jag e, Stop complainin' and just deal with it!

If you cant handle it, it aint my PROB!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0