Iuuw!

Igår kväll så bestämde jag och Emmi att vi skulle ut, lite spontant, det skadar aldrig,
Vi stack iväg till Eskilstuna, vidare till Lotus ,jag har varit där två gånger och kan säga såhär ALDRIG MER! första gången jag var där så var det så att Emmi fyllde 19 år och hade hyrt halva stället, och nu igår så vart det BARA FÖR ATT.
Min kväll blir förstörd så fort jag kommer till Eskilstuna, för det börjar med att nån ÄCKLIGT FREAK tar mig på my behind, och klappar till han så  hårt jag själv får ont i handen.
Senare på kvällen så står jag och Emmi i kö till en kiosk, då vi ser att Eskilstunas kineser står och puttar och sparkar på en svensk kille, jag ba "Emmi det fight" vi står lite längre bort och inte vet vad vi ska göra, vi kollar efter poliserna BUT GUESS WHUUUT dom DÄR e aldrig där när man väl behöver dom! 
Folk står och tittar på medans kineserna står och SPARKAR på killen som ligger och inte nog med det, dom fäller hans tjej o sparkar på henne! FOR GOD SAKE inte sparkar man på nån som ligger och inte TJEJ för de andra.
Några killar som stod bakom oss i kön som oxå va kineser ser att de nå fight på gång och springer dit och skriker  " KINESER MOT SVENSKEN" and all i gotta say is COME ON! skamligt fan, dom var som vilda djur I TELL YOU.

After all actíon  så passade jag på och träffa en kompis Gimi, har inte sett han på ett bra tag så de va kul och få träffa han igen,  tycker det borde ske allt mer ofta..

Men en sak kan jag tilläga..ESKILSTUNA är en fucked up stad asså och inte är jag förvånad...never liked the place!



Kommentarer
Postat av: Louise

I Eskilstuna är dom VIETNAMESeR! Häng med i svängarna ;P

2008-07-20 @ 21:27:58
URL: http://laimanlouise.blogg.se/
Postat av: hany

hahaha kompis varför i hela friden skulle dom skrika kineser mot svenskar om dom e vietnameser?!?!?!?!?!

2008-07-20 @ 23:13:02
Postat av: alme

fan ja som flyttar dit om en vecka.. :( :P

2008-07-24 @ 18:59:49
URL: http://alme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0