Just like a bird

Trodde det var omöjligt, trodde chansen låg frukansvärt långt ifrån, men jag hade hoppet inom mig jag släppte aldrig repet.
För varje dag, varje stund, varje andetag så var det som att nån blåste mer liv i mig, jag visste att min punkt skulle komma, och nästa kapitel skulle börja, där nästa steg skulle ske.
Jag kollar bak ibland, jag ser hur blind jag va, hur godtrogen jag va,
jag såg hur jag själv brukade gräva groparna jag föll i.
Alla kommer till en punkt där man inser att livet är för kort, att inget ska tas för givet,och det något jag är riktigt stolt över när det gäller mig själv, jag tar aldrig nått för givet.
För varje dag,varje stund, varje andetag är som nya steg för mig, jag är starkare än förut och smartare
Jag ångrar inget som jag har gjort, för det mina vänner är waste of time.
Efter allt som jag har gått igenom, alla gropar, alla långa vägar man gått själv
alla gånger man föll ner men reste sig upp igen har gjort mig till den jag är idag!
för första gången på 3 år  som man känner riktigt fri,  inga bekymmer, inga tankar, inga känslor
it's all about me now!

Just like a bird, im free




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0