Sleeping Beauty...HELL NO

Klockan är ca halv 4 på morgonen och jag sitter här trött som bara den, och ni tänker säkert WTF gå lägg dig då?
WELL LET ME TELL YA SOMETHING it aint easy...and i sure as hell dont know why!
Jag försökte sova men då hör jag ett irriterande suuurrrr och då tänker ja  HELL NO säg inte att de är en fluga eller nå i rummet, ja hoppar upp från sängen och jagar flugan med en tidning..efter ett par minuter när jag väl har fått tag i den, då ere dags och hoppa ner i min säng och försöka sooova!
MEN NEJ! då gåre helt plötsligt inte och sova! jag vrider och vänder och rullar så ja nästan ramlar ner från sängen! what that hell! I JUST WANNA SLEEEP=(
nu ska försöka igen efter att ha sutti här och ba segat och degat så känner jag hur tunga mina ögonlock e!

Nu jäklar!
IM GON' SLEEEEEEEP GOD DAMMIT!
ZZZZZZ...DOH!
ZZZzzzzzz....DOOOH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0