Suuuuuuupriiiiiiiiiiiiiiiiiseeeeeeeeeeeeee homie!

Igår spenderade jag dagen med Yazine, Mirre och Jannick, chilla lite hos MIrre och det slutade med att jag och Mirre krigar som vanligt mot varandra, fast den här gången med yougurt!  (den där killen är grymt rolig asså )
Vi vandra sedan vidare till station för att hålla Yazine sällskap medans han tåg kom, och precis då får jag ett samtal av min käre kines Louise som frågar vad jag gör och helt plötsligt ba "jag ringer upp dig snart" , sedan ringer hon upp och frågar igen vad jag gör och återigen  vad jag gör, jag hör sedan samma skrik och gap i bakgrunden som jag  hörde för ca 2 sek sen när jag gick förbi fotbolls planen då slog det mig att , Louise är i flen! jag skriker i luren "VÅGA SÄGA AT DU ÄR I FLEN!!!" då flinar hon och ba "JOO" ja kutar till busstationen och ser min kines! fatta va glad jag blev! hon hade kommit till flen för att överaska! and she SURE DID!:D




VI avslutade kvällen med en film hos Mirre, Feel the noise med Omarion från B2K som huvudroll!
handlar om att Robert(Omarion) har en dröm, och det är att lyckas med musiken och få stå på scen, han hamnar i some probs i Harlem som han bor i , och hans mamma skickar ner han till Puerto Rico till hans far som han  aldrig har sett.
Han får träffa sin styv bror Javi som också håller på med musik, fast nu ere reggaton musik som gäller, och dom två sammarbetar med musiken!





Kommentarer
Postat av: moonaa

e filmen bra? den ser ganska bra ut :)

ska checka in den :D

2008-07-04 @ 15:12:20
Postat av: hany

yupp yupp den är heeelt okey faktis!

2008-07-04 @ 17:07:16
URL: http://hon3y.blogg.se/
Postat av: adlen

SÄMSTA filmen EVER!!!

2008-07-07 @ 13:18:20
URL: http://adlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0