Hahah shiiet



Satt nyss och kolla igenom alla mina inlägg som jag har skrivit sedan ett år tillbaka, och tro mig man hittar en massa roligt.
Speciellt ett inlägg som jag skrev 21 agusti kl 23:45,
 hahah saknar dom där dagarna, och det är heelt sjuuukt hur tiden har flyyyygit iväg!

Är ni så pass nyfikna på vilket inlägg jag snackar som så får ni väl leta er fram i Agusti månaden hahaha! ;)


Hahah nått gamalt jag skrev för snart ett år sen

Now i gotta bounce, you see  i gotta go to something called SCHOOL, its suppose to be somethin' good for my future but hey lets just wait and se hahaha

haha nu när skolan snart e slut så får man se vad dess 12 år har gjort för mig! haha


Smell ya later peeps!:)

Kommentarer
Postat av: Sumaya

haha shoo! :) tack, desamma :D haha samma här fan, letade precis överallt efter halsbandet och sen var den framför mig haha, den finns hos www.streetwear.se, man kan beställa den ifrån och så har de en affär i stockohlm :) det är bara att söka på africa så kommer haldbandet fram :) ha en bra dag!

2008-06-11 @ 13:00:53
URL: http://chocolateandvanilla.blogg.se/
Postat av: Louise

Haha jag minns fan de där!

2008-06-11 @ 17:51:25
URL: http://laimanlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0