Jadu!


Att envisas med att man inte kan påverkas känslomässigt på ett eller annat sätt är inget förutom skitsnack.
Att sitta med stolthet och ha huvudet högt och stampa på andras känslor är för dig din vardag.
Att vända på allt som man byggt i en lång tid utan att ta hänsyn till andra är för dig som att  vända ett blad i en bok.
Att ge och sedan ta tillbaka är något du är känd för, iaf hos mig.
 Du bytte personlighet, lika lätt som man kan sätta på sig en mask,och det slutare med att jag inte kan säga att jag känner dig, för det gör jag inte.
Utan jag kände dig!

Den personen jag kände är ett gott minne!




Kommentarer
Postat av: Mary

Yezziiirr...feelin the same way här..



(& ppl vi snackar inte om varandra just nu :P)

2008-06-05 @ 10:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0