Back hooooome!

Åkte i fredags efter middag till Stocktown för att fira Jennifer som hade fyllt 20 år dagen inann
Vi hade tänkt oss att överaska henne, men det var lite hektiskt i sista minuten men  We pulled it off

Fredag: Min kusin Abdi fick åka och överaska henne på jobbet, då han hämtade upp henne, samtidigt som hon trodde att jag skulle komma och möta henne, men jag stack och mötte filuren Tanisha som skulle komma och jennifer inte visste om, när Jennifer väl är hemma så smyger jag och Tanisha in för att överaska henne, med ballonger som vi blåst upp, och på tre ska vi sjunga vi smyger in till vardags rummet och JA MÅ HON LEVA JA MÅ HON LEVA..så är hon inte ens där, utan där sitter killarna och schhhhhhhar oss för att Jennifer är i duschen! Hahaha TORSK? Jaaaa!
Sen avslutade vi kvällen  med att dra till Dembow som var riktigt nice galet mycket folk men fick träffa en hel del bland annat denna sööötnos

www.sooulie.blogg.se
Sedan en snabbis till macdonalds är ju DOCK ett måste tydligen för oss! haha




Lördag: Vi vaknar rätt skapligt utav att min och jennifers mobil ringer konstanst, dags att gå upp och fixa iordning fika till la famila som är på väg. Jag var tyvärr tvungen att sticka iväg in till stan en snabbis, men när jag väl kom hem så väntade en goood drink på mig som Anna&Jeffi hade fixat och där med förbredde vi oss inför kvällen som slutade med att vi drog till k15


Söndag: Denna dag var heelt chill, jag och jennifer slappade heeela dagen  men vart lite stressigt senare...och sedan beslöt oss att dra ner till skärholmen och handla nått gott som tacos t.ex.
springer tillbaka hem och gottar i oss en massa samtdigt som man kollar på alla snygga modeller på top model med deras smaaala kroppar, but what tha heck...i got more to love!!!! haha


Kommentarer
Postat av: adlen

ohh, dembow!!!!!! crazy sound! =)

2008-03-04 @ 07:22:45
URL: http://adlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0